Saturday, November 27, 2010

TAJUK 5

Pada kali ini saya membina ban menggunakan tapak, laman web pembelajaran dan pakej tutorial pembelajaran dalam pengajaran dan pembelajaran Bahasa Melayu.
  • Prosedur pembinaan tapak pembelajaran bagi pengajaran dan pembelajaran Bahasa Melayu
  • Prosedur pembinaan laman web pembelajaran bagi pengajaran dan pembelajaran Bahasa Melayu
  • Membina dan menggunakan tapak pembelajaran dan laman web bahasa Melayu
  • Membina dan menggunakan pakej tutorial pembelajaran.
Tajuk kali ini agak sukar sikit bagi saya kerana saya kurang mahir dalam bidang ini. Apapun saya gembira setelah berkali-kali mencuba dan semakin lama semakin menyeronokkan.Terima kasih pensyarah yang banyak membantu mengatasi kelemahan saya dan rakan-rakan. Terima ksih segalanya.

No comments:

Post a Comment